Tegin endale spessial seriaaliblogi. Põhiliselt selleks, et organiseerida oma hobi. Panna kirja seriaalid, mida ma olen näinud ja võib olla veel tahaks kunagi vaadata, ning mitte ära unustada seriaale, mis on head, aga käivad peal nagu kuuvarjutus. Panna siia üles ja jagada teiega oma uusi seriaalivaimustusi. Hetkel on mul pea paks seriaalide viidete kopi-peistimisest, sest tuleb välja, et  ma olen jõudnud päris mitut seriaali vaadata. Pean tunnistama õudusega, et olen kõiki siin viidete all olevaid seriaale vaadanud ja pea kõiki otsast lõpuni. Jah, mõnel neist on 10 hooaega. Mõnel seriaalil nt “Scrubs” pole ma viimaseid hooaegu näinud, kuna minu arust käis see sari peale 7. hooaega täiesti alla. Mõnda seriaali olen vaadanud mitu korda üle, sest nii hea on- nt “Black Books”! Kuna mu seriaalide maitse on seinast seina, siis võib siit leida seriaale ninnu-nännu suhtedraamadest kuni kuiva briti huumorini välja.

Organiseerisin seriaalid hetkel 4 kategooriasse. Võib juhtuda, et muudan need ära kui ma mõtlen välja mõne parema viisi neid organiseerida.

Seriaalide nimekiri on veel poolik.

Pluss tuleb siia ka filmisoovitusi ja muud vaadatavat, mida on võimalik leida internetiavarustest.

***

Vaata seriaale otse veebist!

Tänapäeval on seriaalide allalaadimine imelihtne ja kiire, kuid kui siiski alati ei või/saa/taha seda teha,  ning sel juhul, kui sul pole just üliaeglane nett ja sa oled nõus ohverdama tiba pildi kvaliteedist, saad vaadata Sidereelist pea kõiki uuemaid seriaale. Selleks on sul vaja minna Sidereeli kodukale. Logida ennast Facebooki kontoga sisse või teha endale kasutaja, trükkida search boxi oma lemmikseriaali nimi, valida sobiv osa ning vajutada search links, mis viib sind lehele, kuhu on üles riputatud kõik tasulised ja tasuta lingid selle osa kohta, mis interneti avarustesse üles on pandud.  Kõrval on filtreerimiskastike, kust saad endale pilti selgemaks teha. Eemaldada tasulised, ajalimiidiga ja meie regioonis mitte seriaale näitavad saidid. Ajalimiidiga on megavideo, videobb… võib olla midagi veel. Mul läheb hästi vidbux.com, vidxden.com ja cijeo.com veel mõnede saitidega. Lisaks on võimalik panna ennast sarju jälgima ehk siis saadab sidereel sulle meilile iga päev kirja eile, täna, homme ilmunud/ilmuvate ainult sinu lemmikseriaalide kohta. Loomulikult on kirjas kohe otselink vastavate osade juurde. Lihtne. Link Sidereelile viidete all.

Head vaatamist ja welcome to my world!

Teie seriaalipede Birxu