The Killing. Värske draamasari politseinikest, kes uurivad noore tüdruku mõrva. Hästi huvitavalt ja rahulikult jutustatud lugu. Tundub, et mõrvar selgitatakse välja hooaja lõpus, mis on hea vaheldus tavapärasele krimisarjadele, kus osa alguses koksatakse keegi maha ja mõrvar sama osa lõpuks teada saadakse.

Treiler

Sari peaks olema maha viksitud üks-ühele samanimelisest Taani versioonist. Ma ei saa aru ameeriklastest! Kõikidest headest väljaspool USA tehtud filmidest (“Ringu”, “Män som hatar kvinnor”)ja seriaalidest on neil vaja teha oma versioon. Sellel hooajal on eriti hull. Nad on võtnud brittidelt “Being Humani”, “Skins”, “Shameless” (hetkel ei tule rohkem pähe) ja teinud 1:1 ameerika versiooni. Enamasti on selliseid projektid täielik flop kui välja arvata The Office. Kui ma saan veel aru, et miks tehakse ümber võõrkeelseid asju (sest ameeriklased on liiga laisad, et lugeda ja nad ei suuda aru saada/huvituda teiste kultuuride eripärast), kuid ma ei suuda mõista, miks tehakse ümber brittide sarju? Sarjad on liiga pikad ja aegalse tempoga ning ei suuda keskmist ADD ameeriklast teleka ees hoida? Inimesed sarjades on tavalised inimesed, mitte fake everything ja seega ei suuda üldse teleka ette meelitada, sest tavalisi inimesi näeb niigi igal pool? Liiga palju porri, mida konservatiivsed ameeriklased ei taha oma lastele näidata?* Kui ma mainitud filmide ja seriaalide remake‘idest olen näinud ainult esimest osa USi “Being Humanist”, siis ma ei oska kommenteerida nende kvaliteeti. IMDB näitab, et neid peetakse väga headeks.Igaljuhul ma loodan, et US  “The Killing” saab olema ka väga hea ja kuna ma pole originaali näinud, siis mul pole põhjust ette väga ära kibestuda, kuid kunagi vaataks hea meelega selle taani originaali ka ära.

Siin on esimesed kaks osa üleval. Vali playeri ülevalt vidbux.com. Ära imesta kui sulle viskab mõne pop-upi pane need rahulikult kinni ja head vaatamist!

*Ärge saage valesti aru, mul pole ameeriklaste vastu midagi. Väga toredaid ameeriklasi on kindlasti olemas, aga see tobujuss, kelle pärast tehakse asju ümber, sest tal on attention span issues ja neiu “I-thought-europe-is-a-country!” viivad mainet alla. Ega eestlased paremad pole. Ma hoidsin eile kui mulle seda näidati pead kinni ja ma karjusin kõva häälega – IDIOOT.

Näide: