“A Game of Thrones” on esimene raamat eepilisest fantaasiasarjast “A Song of Ice and Fire”. HBO tegi sellest raamatust 10-osalise sarja, millest iga osa kestab umbes 60 min. Raamatuid ma lugenud polnud ja läksin sellise poolsooja emotsiooniga seda sarja vaatama. Esimestel minutitel olin kohe täiesti hooked!  Raha selle sarja tegemisel kokku pole hoitud. Seriaal peaks olema suhteliselt üks-ühele raamatust ja vähemalt nii kaugele kui ma raamatut lugesin eile õhtul, vastas see täiesti tõele.

Nagu ka pealkiri “Game of Thrones” ütleb, siis käib mäng trooni peale. Suured intriigid, mahhinatsioonid, mõrvad, reetmised ja seda kõike Raudse Trooni nimel. Sari mängib kenasti inimeste emotsioonide peal ja pea iga osa lõppeb cliffhangeriga. Palju on väga häid näitleijaid. Minu isiklikud lemmikud on Sean Bean ja Peter Dinklage. Peter Dinklage mängib Tyrion Lannisteri, mis on ausalt öeldes vist ainus midgetile kirjutatud osa filmides (mida ma olen näinud), mis on kirjutatud nii, et inimene ei mängi klouni või kojanarri või pole mingi fantaasiamaailma tegelane (kääbik, päkapikk jne), ning tal on päris kandev osa. Tyrion on äärmiselt humoorikas, terava keelega, tark, absoluutne hoorajääger ning joodik ning Peter Dinklage mängib teda imehästi. Ja siis veel “Viewer discretion advised” ja alaealistele pole ka just väga sobiv, sest on ikka kõvasti kohti, mille peale isegi sai karjutud “my eyes! i’m blind!”

Hooaja kõik 10 osa on praeguseks hetkeks väljas ja mina ei tea, mida ma seni teen kuni teine hooaeg järgmisel suvel välja tuleb. Hirmsasti tahaks juba näha, mis edasi saab. Õudselt hea kraam on, rahvas.

Esimene osa SIIN